La vita e bella 1997, Roberto Benigni

Este singurul film văzut de șapte ori până-n prezent. O capodoperă! Roberto Benigni este genial: îmbină umorul cu momentele dramatice într-un stil original. Multe dintre replici sunt memorabile:

Buongiorno principessa!

Maria, la chiave!

Nici nu vă imaginați cât de mult aș vrea să fac dragoste cu dumneavoastră dar n-o voi spune niciodată nimănui, mai ales dumneavoastră.

E interzisă intrarea evreilor și câinilor (…) de mâine scriem și noi: e interzisă intrarea păianjenilor și vizigoților.

Nota mea: 10

5 thoughts on “La vita e bella 1997, Roberto Benigni

  1. […] ce am văzut La vita e bella de vreo șapte ori, am zis că merită să-i aprofundez creațiile. Am continuat cu Coffe and […]

  2. Lotus June 2012 at 16 Reply

    e superb filmul…🙂

  3. Savoir Faire August 2012 at 15 Reply

    Filmul este mai mult decat bun.
    Probabil daca nu stiam italiana mi s-ar fi parut si mai bun

    • Ana Ayana December 2012 at 21 Reply

      De ce? Eu aș fi zis contrariul.

      • Savoir Faire December 2012 at 16

        Pai eu pot spune ca pot spune eu.
        Nu ar avea sens sa spn ce ai spune tu.
        Savoir.

Leave a Reply

