Thor 2011, Kenneth Branagh

Thor este povestea a două lumi paralele dar și o variantă de răspuns la întrebarea omenirii: suntem sau nu singuri în Univers? Acțiunea se învârte astfel în jurul pământenilor dar și în jurul asgard-iștilor. Thor este fiul regelui dar pentru a urca pe tron trebuie să demonstreze că este vrednic. Se pare că principala calitate a unui rege trebuie să fie abilitatea de a evita războaiele și de a menține pacea. Pentru a învăța această lecție, Thor va fi exilat pe Pământ unde o va cunoaște pe Jane (o Natalie Portman în postura omului de știință care se simte mistuit de propriile descoperiri). Peripețiile prin care trec personajele sunt pline de umor, diferențele dintre locuitorii celor două lumi fiind evidente. Finalul lasă clar de înțeles că va urma a doua parte.

Nota mea: 7

3 thoughts on “Thor 2011, Kenneth Branagh

  1. lolablau May 2011 at 02 Reply

    nu mi s-a parut ca filmu’ ar vrea sa atinga vreo perspectiva filosofico-stiintifica. daca asta si-a propus, atunci e de ras. e facut dupa niste b.d-uri si e pure entertaining. loki e sexy. si hopkins. stellan era si el umplutura. restul naspa, dar si ei p-acolo.

  2. Ana Ayana May 2011 at 11 Reply

    ca pure entertaining l-am perceput și eu🙂 câteodată e bine să mai schimbăm registrul, cel puțin mie așa-mi place

  3. Lotus December 2011 at 07 Reply

    Hmm… un film încropit la repezeală, în opinia mea. Natalie Portman = om de ştiinţă?!?

Leave a Reply

