Nueve reinas sau nouă regine de colecție (2000)

Pentru a fi hoț trebuie să ai anumite calități. Indispensabile ar fi: precizia, iuțimea, mintea analitică și, nu în ultimul rând, lipsa remușcărilor. Din momentul în care Marcos îl întâlnește pe Juan, hoțiile sunt duse la un nivel superior. Teatrul, planurile bine puse la punct și o sumă mare de bani, vor pune în mișcare un mecanism complex de idei. Totul din cauza unei colecții de timbre. Sau poate că lecțiile se vor a fi servite de cei cu adevărat pricepuți! Nouă regine este o comedie care merită văzută și dată mai departe. Și da, face parte din acea categorie de filme care nu se mai fac.

Nota mea: 8

3 thoughts on “Nueve reinas sau nouă regine de colecție (2000)

  1. ics December 2013 at 19 Reply

    Ma bucur ca te-ai reapucat de postat.
    Am cules cateva capodopere de pe blogul tau🙂
    O sa incerc sa-ti dau cateva feedback-uri la recenzile tale, in masura impactului pe care unele filme le-au avut asupra mea.
    9 Regine il vazusem si l-am asociat cu o Filantropica mai occidentala.
    Foarte captivant si extrem de haios.
    Sesiunile mele de filme sunt in general cu random interes, dar sunt momente cand urmaresc un anume actor sau regizor.
    In perioada asta “am stat” putin pe Christopher Walken si-am apucat sa vad din ce nu vazusem Suicide Kings…kinda funny, desi stupid pe alocuri.
    Nu l-am vazut in arhiva ta…e o actiune stupida si captivanta si repet haioasa..

    In seara asta am sa termin The Hunt, desi nu mi se intampla des sa intrerup un film, exista o lacuna oribila in acel film peste care nu am putut sa trec si l-am oprit, dar despre asta, la postul respectiv.
    Toate bune!

    P.S: So grateful for Kontrol!!!
    P.S.: Ai vazut Swimming with sharks?

  2. Ana Ayana December 2013 at 19 Reply

    UIte ca nu am vazut inca filmele propuse de tine, o sa le caut si revin cu impresii.
    The Hunt este un pic enervant la inceput. E nevoie de rabdare si mai ales, dispozitie pentru un film mai linistit. Si eu il aveam in lista dar l-am amanat ceva timp.

  3. ics December 2013 at 03 Reply

    Poti incepe cu Swimming with sharks ca sa-ti faci o prima impresie buna🙂

Leave a Reply

